ClickCease

שיווק אתרים באינטרנט – שיטות נפוצות לקידום עסקים ברשת

שיווק אתרים באינטרנט

שיווק אתרים באינטרנט – האינטרנט היום תופס מקום מרכזי מאוד בחיים של כל אחד ואחת מאתנו. יש אנשים שנמצאים שעות רבות באינטרנט, בין אם לצרכי לימודים, פנאי, עבודה או מכל סיבה אחרת. עובדה זו בנוסף להתקדמות ענף הסמארטפונים, הטאבלטים והמכשירים השונים המאפשרים לנו להתחבר לאינטרנט מכל מקום למעשה גורמים לכך שהאינטרנט הפך לערוץ התקשורת המוביל בעולם.

כיום כל בעל עסק קיים או חדש מבינים כי הפרסום באינטרנט הוא קריטי עבור העסק שלהם ורוצים נתח מהעוגה האינטרנטית. כדאי לעזור לכם להכיר את אפשרויות הפרסום הפופולריות ביותר והיכן כדאי לכם להשקיע את תקציב הפרסום שלכם, כיצד לעשות זאת נכון ועם מי צריך לעבוד כדי לא לזרוק כסף לפח הכנו עבורכם מדריך זה על שיווק אתרים באינטרנט ושיווק עסק בכלל. שנתחיל?

שלב ראשון בשיווק אתרים ועסקים באינטרנט – שלב האפיונים:

כל חברת פרסום מקצועית שתעבוד אתכם תשב אתכם בשלב הראשון על כמה אפיונים חשובים. אפיון העסק שלכם הוא למעשה אפיון שבו אתם מגדירים את העסק שלכם בצורה מעמיקה וברורה יותר, מה החזון העסקי שלכם, המסרים שאתם רוצים להעביר בקמפיין הפרסום שלכם ומי קהל היעד שלכם. לאחר האפיון הזה תצטרכו להעמיק באפיון קהל היעד שלכם. כלומר תצטרכו לבנות פרסונה ממוצעת של אדם מקהל היעד שלכם ולחשוב היכן הוא עשוי להימצא באינטרנט מה שיוביל אתכם לבניית אסטרטגיית פרסום. ביחד עם חברת הפרסום שלכם, תבנו אסטרטגיית פרסום המתאימה לעסק שלכם ומבוססת על טכניקות שיווק או פלטפורמות שונות באינטרנט שבהם אתם רוצים להשקיע כסף, זמן ומשאבים לפרסום העסק שלכם. לאחר שתחליטו את זה תוכלו לבנות את אסטרטגיית השיווק שלכם שכבר תהיה מבוססת על טכניקות הפרסום שבחרתם להשקיע בהן. כידוע כל טכניקת פרסום שכזו דורשת השקעה כספית, השקעה של זמן ומשאבים ודורשת לעתים גם סבלנות או הן נבדלות זו מזו בפרטים רבים ולכן כדאי לכם להמשיך לקרוא בדקות הקרובות ולהחליט היכן אתם רוצים להשקיע.

קידום אורגני בגוגל SEO:

קידום אורגני בגוגל היא ללא ספק אחת הטכניקות המובילות בעולם השיווק הדיגיטלי. גוגל הוא האתר הפופולרי בעולם, מנוע החיפוש הגדול והמתקדם ביותר ולמעלה מ90% מהמשתמשים באינטרנט משתמשים בגוגל בשלב כזה או אחר (לרוב כל יום ולעתים כמה פעמים ביום) כדי לחפש מידע, שירותים, מוצרים, אנשי מקצוע ועוד. כאשר הגולש מחפש ביטוי כלשהו במנוע החיפוש של גוגל מוצגים לו תוצאות שונות, החל מתוצאות אורגניות ועד תוצאות ממומנות עליהן נדבר בטכניקת השיווק הבאה. קידום אורגני בגוגל SEO מתייחס לפעולות שונות שאנו מבצעים כדי לעודד את גוגל לשפר את הדירוג של האתר שלנו בתוצאות החיפוש האורגניות לביטויי מפתח מסוימים. העבודה סיזיפית מאוד וכוללת עשרות פרמטרים שונים שצריך לעבוד עליהם בהליך הקידום על מנת לספק לגוגל סיבה טובה לסמוך על האתר שלנו ולדרג אותנו גבוה. למעשה המרדף יהיה להגיע למקום הראשון בתוצאות האורגניות לביטויים הרלוונטיים בתחום שלכם.

קידום אתרים אורגני SEO

לדוגמה: ניקח למשל חברת הדברות הפועלת בעיקר בצפון הארץ. סביר להניח שהיא תהיה להיות מקודמת לביטויים כמו "חברת הדברות בצפון" או אפילו ביטויים עם הקשר מקומי כמו למשל "הדברות בחיפה". כמובן שמחקר מילות מפתח יעזור להחליט על הביטויים הנוספים לקידום שכן אנשים עשויים לחפש גם שירותים ספציפיים יותר כמו הדברת נמלים בחיפה וכד'. כאשר הגולש יחפש ביטוי שרלוונטי אליכם אתם רוצים להיות מדורגים גבוה ככל האפשר. כמובן שצריך לבנות אסטרטגית תוכן סביב הביטויים לקידום והעבודה היא הרבה יותר מקיפה מעבר לכך. אופטימיזציה, קישורים חיצוניים, קישורים פנימיים, שיפור חוויית משתמש ועוד אינספור מונחים אחרים שתתקלו בהם בהליך הקידום של האתר שלכם בגוגל. מומלץ לעבוד עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה המתמחה בקידום האורגני בגוגל, חיה את עולם השיווק הדיגיטלי וערה לעדכונים שונים במנוע החיפוש לאורך השנה.

למי קידום אורגני SEO מתאים?

קידום אורגני היא טכניקת פרסום הטובה ביותר לטווח הארוך. מכאן אתם יכולים להבין כי לוקח קצת זמן עד שתתחילו לקבל תוצאות וליהנות מהתנועה האורגנית של גוגל. יכול להיות שכבר מהחודש הראשון יתחילו להגיע אנשים בודדים אולם כדי שההשקעה הכלכלית תשתלם לכם ייתכן חודשים ארוכים של עבודה ולעתים מעבר לכך עד שתגיעו לתוצאות הראשונות לביטויים מסוימים ותוכלו ליהנות מפירות הקידום. לכן קידום אורגני מתאים לעסק שיכולים להשקיע גם בקמפיין לטווח הקרוב וגם לקמפיין בטווח הארוך או לעסקים שלא מתבססים רק על לקוחות מהאינטרנט ויכולים להיות מספיק סבלניים עד שיקבלו תוצאות מהקידום האורגני.

קידום ממומן בגוגל PPC:

טכניקת פרסום נוספת שגם היא נשלטת בעיקר על ידי גוגל היא קידום ממומן. בפלטפורמות שונות באינטרנט ניתן לשלם לאותה פלטפורמה דרך מערכת הפרסום שלה כדי לקדם את המודעות שלנו, האתרים שלנו, הפוסטים שלנו וכו'. קידום ממומן בגוגל יעשה באמצעות מערכת הפרסום של גוגל – גוגל אדס. המערכת מציגה פרסומות ממומנות גם בעמודי התוצאות של גוגל, גם ביוטיוב ובאפליקציות ואתרים שונים של גוגל וכן גם באתרי שותפים בכל רחבי האינטרנט המציגים פרסומות של גוגל. המערכת מתקדמת מאוד ומציגה את המודעות שלכם בהתבסס על הצעת המחיר שאתם מוכנים לשלם למודעה (מה שתורם למיקום גבוה יותר שלה בתוצאות), לצד מידת הרלוונטיות של המודעה ובנוסף לרלוונטיות תוכן המודעה לאתרי השותפים בהם מתפרסמים המודעות. כיום יש אופציות מתקדמות לניהול קמפיין ממומן בגוגל כולל שימוש ברימרקטינג לפרסום למבקרים שכבר היו אצלנו באתר, כולל קמפיין ווידיאו, פרסום מודעות תמונות בגדלים שונים, קמפיין שופינג לאתרי מסחר אלקטרוני ועוד.

קידום אתרים ממומן PPC

למי מתאים קידום ממומן PPC?

קמפיין ממומן בגוגל יכול להתאים לעסקים שרוצים תוצאות כאן ועכשיו ולא יכולים לחכות חודשים או שנים עד לתוצאות הקידום האורגני או טכניקת פרסום אחרת לטווח הארוך. הם מוכנים להשקיע יותר כסף פר ליד/לקוח כדי לצבור קהל לקוחות הולך וגדל. אתרי מסחר אלקטרוני למשל יכולים להיעזר מאוד בקמפיין ממומן מסוג גוגל שופינג או סמארט שופינג של גוגל כדי להביא לקוחות לחנות באופן מידי.

קידום בפייסבוק:

אפשרות נוספת הנחשבת לאחת מ3 האופציות הטובות ביותר עבור שיווק אתרים באינטרנט היא קידום בפייסבוק. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והפופולרית בעולם, היא שניה בגודלה רק לגוגל ונחשבת לחזקה מאוד לענייני פרסום עסקים. למעשה יש ענף שלם של פרסום ברשתות החברתיות שמבוסס על קידום בפייסבוק בעיקרו. בפייסבוק תוכלו להשתתף בקבוצות דיון בתחומים רלוונטיים, להתחבר אל הקהילה שלכם ולחבר את הקהל אליכם, לבדוק מוניטין וסמכות ותוך כדי לשווק את מוצרי ושירותי העסק שלכם. הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלכם בפייסבוק היא באמצעות הקמת עמוד עסקי, שיהווה תשתית שיווק נהדרת תומכת לאתר האינטרנט שלכם ובאמצעותה תוכלו לקדם את העסק בפייסבוק: להביא עוקבים חדשים, להעלות פוסטים, להגיב לקהל שמגיב לכם, לחבר אליכם את הקהל ולשווק את המוצרים והשירותים של העסק שלכם. גם עבודה זו טוב שתיעשה בליווי חברת פרסום מקצועית ומנוסה החיה את עולם השיווק ברשתות החברתיות ועם הניסיון שלה תדע להביא לכם את התוצאות הרצויות.

פרסום אתרים בפייסבוק

למי זה מתאים?

פרסום בפייסבוק מתאים כמעט לכל עסק כיום למעשה. הפרסום מתאים לטווח הבינוני-ארוך אם כי גם בטווח זמן קצר יחסית יכולים כבר להגיע לקוחות ראשונים. קידום העמוד שלכם הוא המפתח ובניית יחסי אמון טובים עם הלקוחות שלכם.

 

מעוניינים בשירותי שיווק דיגיטלי? פנו אלינו עוד היום – DMM סוכנות דיגיטל

דילוג לתוכן