ClickCease

מהי סוכנות פרסום בעידן הדיגיטל והאם ניתן למדוד את הצלחתה?

סוכנות פרסום

סוכנות פרסום בעידן הדיגיטל – השיווק הדיגיטלי הוא ללא ספק חיוני מאוד כיום לכל עסק אך הוא גם ג'ונגל אחד גדול שאם לא תדעו לנווט בו כנראה שיהיה קשה לכם לקבל תוצאות. יותר מכך ייתכן ותמשיכו לבזבז כסף ולצעוד במקום ללא כיוון והדרכה.

לכן מומלץ לשכור סוכנות פרסום מקצועית ומנוסה שתספק לכם את שירותי הפרסום הנדרשים לכם בצורה מקצועית, החל משלב האפיון של העסק ועד לשלב קבלת התוצאות בפועל והפניות/המכירות מלקוחות חדשים. היכן כדאי להשקיע? כמה צריך להשקיע? איך לעשות את זה נכון? הינה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם בתכנון הצעדים הבאים שלכם.

היכן לשים את המשאבים שלנו?

רגע לפני שאתם בוחרים חברת פרסום בדיגיטל כדאי קודם להכיר את אפשרויות הפרסום שלכם באינטרנט. לאחר מכן לשוחח או להיפגש עם נציג חברת הפרסום ולהחליט יחד היכן להשקיע את הכסף והמשאבים שלכם בצורה הטובה והמתאימה ביותר לעסק שלכם כאשר יש לכם מעט יותר מידע בראש. כידוע יש מגוון רחב של פלטפורמות באינטרנט שניתן להשקיע בהן ואתם צריכים לבדוק היכן כדאי לכם להשקיע כיוון שכל פלטפורמה תדרוש מכם כסף, זמן ומשאבים כדי להגיע לתוצאות והתפזרות יתר תוך חלוקת התקציב בין כמה פלטפורמות במקביל עשויה לפגוע בעבודה וקבלת התוצאות אם התקציב נמוך יחסית.

אפיון העסק וקהל היעד:

כל הליך של שיווק עסקים באינטרנט ופרסום ומיתוג של עסק בכלל צריך להתחיל מאפיון בסיסי. באפיון זה מפרטים אודות העסק, החזון, ערכי הליבה, היתרונות והבידול של העסק על פני המתחרים, המוצרים והשירותים כמובן, אופן ההתנהלות ואפילו בונים פרסונה המייצגת את קהל היעד. לאחר שהגדרנו את כל זה נוכל לבדוק היכן כדאי להשקיע ולשים את הכסף והמשאבים כדי להגיע אל קהל היעד בצורה הטובה ביותר.

הפלטפורמות המומלצות להשקעה בשיווק דיגיטלי בשנת 2022:

  • פרסום בגוגל – גוגל היא ללא ספק האופציה הטובה ביותר לפרסום עבור מרבית העסק ולא רק בישראל. היא האתר הפופולרי ביותר בעולם עם מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם אך היא גם הרבה מעבר לזה. מערכת הפרסום הממומן של גוגל היא מערכת מתקדמת המאפשרת לנו לפרסם את העסק ולקבל לידים ולקוחות כבר ביום הראשון של הקמפיין ומכיוון שגוגל היא הבעלים של יוטיוב היא מאפשרת לנו גם לקדם קמפיין ממומן לקידום הערוץ שלנו ביוטיוב (נרחיב על כך ממש בעוד רגע).
  • פרסום בפייסבוק – פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והפופולרית ביותר בעולם עם מעל 6 מיליון משתמשים ישראלים הפעילים ברשת החברתית כאשר רבים מהם פעילים בפייסבוק על בסיס יומי וחלק ניכר משקיע שעות רבות בפייסבוק במהלך היום. פרטים אלה הפכו את פייסבוק ליעד מאוד מבוקש עבור מפרסמים וגם לפייסבוק יש מערכת פרסום מתקדמת ונוחה מאוד המאפשרת גם לשלוח את הקהל מחוץ לפייסבוק לדף הנחיתה/אתר הלקוח באופן ישיר וגם לקדם תכנים בתוך פייסבוק כמו למשל מעורבות בפוסטים המפרסם. פייסבוק מאפשרת לכם להשתתף בקבוצות דיון שונות, להשקיע בפיתוח עמוד עסקי עם עוקבים רלוונטיים ועוד.
  • רשתות חברתיות שונות – בשנת 2022 יש רשתות חברתיות נוספות שכדאי יהיה להשקיע בהן והן פופולריות מאוד בקרב הקהל כיום טיקטוק הרשת החברתית המאפשרת לשתף סרטונים קצרים או לינקדאין שהיא הרשת הטובה ביותר לחיבור בין בעלי עסקים ו/או מציאת עובדים ואנשי מקצוע וכמובן גם באינסטגרם שהיא רשת חברתית מבוססת על שיתוף תמונות וסטורי (סרטונים קצרים שנעלמים אחרי 24 שעות).
  • השקיעו גם ביוטיוב אם אפשר – אנשים מתחברים יותר לווידיאו מאשר לטקסט וזה גם מוסיף לאמינות של בעל העסק. לכן, אם אתם יכולים להשקיע גם בהכנת סרטונים לעסק שלכם וניהול ערוץ יוטיוב, הרי שמדובר בתוספת שעשויה להיות משמעותית לפרסום העסק שלכם.
  • קידום באמצעות תוכן – אופציה חזקה נוספת היא קידום ופרסום העסק באמצעות תוכן. הכנת תכנים איכותיים וייחודיים והעלאתם לרשת לאתרים סמכותיים לצד שילוב של קמפיין ממומן שמקדם את התוכן ברחבי הרשת.

מעט בהרחבה על קידום אתרים אורגני והחשיבות שלו לעסק שלכם:

קידום אתרים אורגני היא אחת מטכניקות הפרסום הטובות והפופולריות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי כיום. אין כמעט בעל עסק שמתחיל להשקיע בפרסום באינטרנט מבלי להכיר את המונח קידום אורגני ולמה הוא קשור. העבודה על קידום אורגני הינה סיזיפית וכוללת עבודה על עשרות פרמטרים שונים, דורשת ניסיון רב והכרה לעומק של התחום וההיסטוריה של מנועי החיפוש ובראשם גוגל. גם כאן תצטרכו עבודה עם סוכנות שיווק דיגיטלי מקצועית ומנוסה שתבצע את העבודה.

איך לבחור סוכנות שיווק דיגיטלי?

כאשר אתם באים לבחור סוכנות שיווק דיגיטלי מקצועית לעסק שלכם אתם רוצים לוודא שיש לה עובדים עם הכשרה מקצועית והבנה בסוג הפרסום שהם עושים ולא עובד אחד שמבצע את הכול. כמו כן אתם רוצים לעבוד מול חברה עם ניסיון וטיפול בלקוחות שונים ובתחומים שונים. המלצות תמיד יתקבלו בברכה וכדאי לקרוא גם פידבקים פחות טובים כדי לדעת מול מי אתם עובדים. בסופו של דבר אופן ההתנהלות של החברה מולכם והניסיון האישי שלכם יתרום להחלטה האם להמשיך עם החברה או לא.

דילוג לתוכן