ClickCease

נכסים דיגיטליים מניבים – הקמה ושיווק נכס דיגיטלי רווחי

נכסים דיגיטליים מניבים

נכסים דיגיטליים הם דברים שניתן למצוא או להציג ברשת. הם נעים בהיקפים, מדפי אתרים ועד תמונות שחברות פרסמו ברשתות החברתיות שלהן כדוגמת פייסבוק או פינטרסט.

כמו כן, נכסים יכולים גם להתייחס לייצוג דיגיטלי של רישומי החברה.

דפי אתרים נחשבים לרוב לנכסים, אך לרוב הם כל כך אינטגרליים לתפקוד האתר שהם אינם עומדים בפני עצמם, מכיוון שהם אינם מכילים תוכן שניתן לשכפל ללא ארכיטקטורת האתר.

לדוגמה, יהיה צורך בדף פתיחה בדף הבית כדי לארח טקסט מבוא עם קישורים ניתנים ללחיצה לפני שהקוראים יוכלו להיכנס לחלקים אחרים באתר.

סוגי התוכן הפופולריים ביותר של נכס דיגיטלי כוללים בעיקר אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, פוסטים במדיה החברתית ואפליקציות לנייד.

המאמר הבא שלפניכם מפרט באופן מדוייק כיצד ניתן להקים נכס דיגיטלי מניב, וכן מציע המלצות מקצועיות בנושא שיווק הנכס באינטרנט.

איך ליצור נכס דיגיטלי?

דבר שחשוב לזכור בעת יצירת נכס דיגיטלי הוא שהוא צריך להיות מרתק ויצירתי. התוכן צריך לספק לקורא משהו שהוא לא יכול למצוא במקומות אחרים.

חשוב לזכור גם את עיצוב הנכס. זה לא קשור רק לטקסט טוב; הנראות של עיצוב הנכס חייבת להיות מעניינת ומפתה גם כן.

דרך נפוצה להרוויח כסף באינטרנט היא להחזיק בנכס דיגיטלי מניב. המשמעות היא שניתן להשתמש בכישורים ובידע שלך בנושא מסוים, וסביב זה לבנות את העסק.

לדוגמה, נניח שפלוני בקיא באילוף כלבים – הוא או היא יוכלו ליצור נכס דיגיטלי מניב בדמות בלוג או ערוץ YouTube בתחום אילוף הכלבים, שבו ילמדו אנשים כיצד לאלף את הכלבים שלהם בדרכים שונות.

סוג זה של מודל עסקי עוזר לייצר רווחים מהעבודה שלך באינטרנט, ובהמשך מה שיעזור לך לייצר הכנסה פסיבית.

הקמת אתר אינטרנט רווחי על בסיס בלוג – אסטרטגיה מנצחת

אסטרטגיה טובה להקמת אתר אינטרנט רווחי עוקבת אחר מודל ה"בלוגים":

– בלוג הוא סדרה של מאמרים עם נושא או נישה שאתה מפרסם באתר האינטרנט שלך. המטרה היא לגרום למבקרים בבלוג שלך, שנמשכים לתוכן במאמר אחד, לחזור לקרוא פוסטים אחרים.

– ברגע שקוראים מבקרים בבלוג לעתים קרובות מספיק והם השאירו הערות, תוכלו לפתוח ערוצי הכנסה חדשים כמו פרסומות או תוכניות שותפים על בסיס עמלות (affiliates).

– לפעמים ספרים אלקטרוניים בחינם ומוצרים אחרים מוצעים כתמריצים לקריאת מאמרים בבלוג.

– בלוג מצליח יצמיח עוקבים משלו כי יש לו מה להציע לכל סוגי האנשים השונים.

– דברים חשובים בבלוג הם: מצא בלוגרים נישה בתעשייה שלך ופיתוח מערכות יחסים איתם, לעולם אל תזייף בעל ערך

ותכלס, איך לעשות כסף מהאתר?

הדרך הראשונה היא לפרסם ולמכור תוכן משלך באתר

– ניתן ליצור ולפרסם מאמר איכותי מרתק בנושא טרנדי, ולהרוויח קצת כסף במידה הביצועים שלו טובים.

– אם יש לך מומחיות בנושאים מסוימים, תוכלו לכתוב ספר או ספר אלקטרוני ולמכור אותו באתר.

– ניתן גם ליצור קורס משלך (או קבוצת קורסים) הקשורים לתחום ההתמחות שלך, ללמד אנשים את מה שהם צריכים, ואז לקבל תשלום עבור כל אדם שנרשם לקורס.

דרך שנייה היא למכור שטחי פרסום

זכותו של עסק לפרסם את המוצרים או השירותים שלו באינטרנט. יש להציב את הנכס הדיגיטלי, כגון באנר דיגיטלי, מודעות תוכן ומודעות וידאו אינטראקטיביות באזורים הגלויים ביותר כדי לעורר את תשומת הלב של הצופה.

מכירת שטחי פרסום היא חלק חשוב מזרם ההכנסות של כל חברה. למרות שישנן חברות רבות שבוחרות ידנית בפני מי הן רוצות להציג את המודעות שלהן, ישנן גם חברות המאפשרות גישה כללית ללקוחות פוטנציאליים.

חברות עברו מסתם הצגת מודעות באנר סטטיות באתרים שלהן לאפשרויות רבות אחרות לשטחי פרסום: באנרים דינמיים, מודעות תוכן (שמופיעות כאשר מישהו קורא מאמר נתון באתר), ומודעות וידאו אינטראקטיביות.

שיווק הנכס הדיגיטלי

כיצד לשווק את נכס דיגיטלי? שיווק הוא היבט חשוב של נכס דיגיטלי שיש לזכור. ישנם ערוצי שיווק רבים שניתן להשתמש בהם כדי להשיג מטרה זו, כגון SEO, SEM, שיווק במדיה חברתית ושיווק משפיענים.

קידום אתרים אורגני הוא הדרך הטובה ביותר להגיע לקהלי היעד שלך מכיוון שמנועי החיפוש מחפשים תוכן איכותי ומקורי לא רק עם מילות מפתח.

היעזרו בשירותי סוכנות שיווק דיגיטלי מקצועית לפרסום הנכסים דיגיטליים

סוכנות שיווק דיגיטלי זו אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל עזרה בפרסום הנכסים הדיגיטליים שלך. יש להן את המומחיות להפוך את התוכן שלך לגלוי יותר באינטרנט ולהמיר אותו למכירות.

רוב סוכנויות השיווק הדיגיטלי מציעות חבילות המתאימות לכל תקציב ולכל גודל חברה. בין אם תרצו מיתוג, קופירייטינג או פיתוח אתרים, הם יספקו את הצרכים הנדרשים בהתאם לאסטרטגיית השיווק שתיקבע לנכון.

מחירי שיווק אתרים ונכסים דיגיטליים באינטרנט

המחירים לשיווק אתרים ונכסים דיגיטליים באינטרנט משתנים בעלותם. אחד הגורמים הרבים הוא גודל האתר. גורמים כמו: כמה עובדים צריך לתחזק, כמה עמודים יש לאתר ואם יש לו מפרסמים, משפיעים גם הם על התמחור.

אתרים עם מספר קטן של דפים בדרך כלל עולים פחות מאלה עם 100 אלפי דפים, כי זה פחות עבודה לתחזק אתר קטן יותר.

להלן דרכים מומלצות לשיווק נכס דיגיטלי באינטרנט

1) הפעילו קמפיין ממומן במדיה החברתית:

צרו מערך מודעות הן לפייסבוק והן לטוויטר שיפעלו למשך פרק זמן ממושך. כללו פוסטים מבוססי סוגים שונים של מדיה, כגון פוסטים עם קישורים למאמרים באתר / בנכס, או פוסטים בבלוג, תמונות, ציטוטים או קטעי וידאו.

2) פתחו קמפיינים שיווקיים בדוא"ל – Newsletter:

בנו תבניות וצרו טופס הצטרפות לנכס הדיגיטלי שלכם כדי שאנשים יוכלו להירשם ולקבל מכם מיילים. אספו מידע לתוך רצפי מגיבים אוטומטיים ושלחו את המיילים האלה בימים ובשעות ספציפיים,

כדי לספק ללקוחותיכם ערך. שקלו לשלוח מיילים בנושא חגים במהלך החגים שיעזרו לכם להישאר בתודעה.

3) הפעילו קמפיין חיפוש בתשלום:

צרו פרסומות בגוגל אדוורדס, ונהלו הצעות מחיר עבור מילות מפתח הקשורות לתחום הנכס הדיגיטלי שלכם.

לסיכום

נכסים דיגיטליים מניבים ניתן ליצור באופן פשוט צד אחד, אך צורכים זמן ועבודה סיזיפית. יש לוודא מראש כי הנכם ממוקדים בנישה אליה אתם מכוונים,

וכן ומאורגנים תקציבית לכמות התוכן והתחזוקה הנדרשים, ועלויות השיווק והפרסום.

דילוג לתוכן