ClickCease

שיווק ברחבי האינטרנט עם סוכנות דיגיטל לעסקים קטנים

סוכנות דיגיטל לעסקים קטנים

חשיפה ללקוחות חדשים עם סוכנות דיגיטל לעסקים

מאז שקיים המושג "עסק" קיים גם המושג "שיווק". השניים הולכים יד ביד משום שתמיד יש צורך לתווך בין נותני השירות / המוצר לבין אלה שמשתמשים בו. איך היום שונה שיווק מלפני 20 שנה? ולפני 100 שנה? התשובה היא – בהרבה דרכים. לדוגמא, אם לפני 100 שנה, לפני שנעשה שימוש נרחב בטלוויזיה, היה צורך להעביר מסר לאלפי אנשים, זה היה אפשרי רק דרך ערוץ תקשורת אחד – הרדיו. אותו מסר היה פונה לכל מי שיש לו מכשיר רדיו שהיה דלוק באותה העת, בין אם זה ילדים, מבוגרים, נשים או חיות מחמד, לא היה דרך לדעת מי נמצא בצד השני ומקשיב למסר. אמנם עם הטמעת הטלוויזיה בחיי היומיום ניתן היה להעביר מסרים בצורה יותר ברורה, אך בין אם מדובר על רדיו או על טלוויזיה, אם היה ברצונכם לקדם את העסק או את השירות שאתם מציעים הייתם צריכים לוותר על הון לא מבוטל.

לכן, מטבע הדברים, לעסקים קטנים אף פעם לא היה ממש מקום בפלטפורמות הנ"ל ולכן עסק קטן לרוב הסתפק בכתיבה על שלט פירוט של מה שהוא מציע, בין אם זה "דיל" של הרגע או משהו קבוע יותר. אותו שלט היה תופס עוברי אורח ואם במקרה אותו עובר אורח היה מתעניין במה שכתוב אז היה נכנס לבית העסק כדי לברר עוד. אמנם שימוש בשלטים עדיין עובד ויש לו מקום של כבוד, מאז המצאת האינטרנט ובמיוחד בשנים האחרונות מאז שפייסבוק וגוגל נהיו חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, הרבה מאוד השתנה ולעסקים קטנים יש כיום מגוון דרכים לפרסם את מרכולתם ושירותם בצורה יעילה שגם מתאימה לתקציב שלהם. עסק קטן שמעוניין לפרסם באינטרנט בצורה יעילה ואפקטיבית יכול להיעזר בשירות של סוכנות דיגיטל לעסקים קטנים ואינו חייב להוציא הון תועפות כדי להגדיל מחזורי מכירות.

אתר אינטרנט שיווקי ככרטיס ביקור

כיום בעל עסק קטן חייב להופיע באינטרנט אם הוא רוצה חשיפה משמעותית ללקוחות. בוא נחשוב על זה באמצעות אנלוגיה – שני בתי עסק מציעים את אותו המוצר באותו המחיר ולשניהם יש שלט בכניסה המפרט את מה שהם מציעים. לאחד מבתי העסק האלה יש בנוסף אתר אינטרנט והוא משתמש בסוכנות דיגיטל שעושה בין היתר שיווק אתרים באינטרנט. לעסק השני אין אתר אינטרנט והוא מעדיף לשווק רק באמצעות שלט כי זה מה שהוא מכיר ומרגיש נוח איתו. למי מבין אותם שני עסקים תהיה חשיפה גדולה יותר ללקוחות פונטציאליים? התשובה ברורה. העסק שמשתמש בשירותי סוכנות שיווק דיגיטלי ימשוך גם לקוחות שאינם עוברים במקרה באזור אלא באים במיוחד כי שמעו על מה שהעסק מציע.

אתר אינטרנט הוא אומנם משהו לא מוחשי אבל הוא מעביר ערך מאוד אמיתי עבור הלקוח. באתר בסיסי הלקוח צריך להיות מסוגל למצוא דברים בסיסיים כמו מידע כללי על העסק ומי מאחוריו, דרכי הגעה, שעות פתיחה, טלפונים ודרכי יצירת קשר. דבר זה באופן אוטומוטי גורם לו להרגיש ביטחון ורישמיות. בין אם העסק שלכם מונה איש אחד או אלפי אנשים, אתר אינטרנט בסיסי שכזה הוא המינימום ההכרחי כיום כדי ליצור לגיטימציה בעיניי לקוחות חדשים.

אז החלטתם להקים אתר אינטרנט? החלטה נבונה. חשוב שתדעו שאתר איכותי מושך יותר לקוחות מאתר בסיסי. אתר איכותי שכזה הוא אתר שמציע בנוסף למידע בסיסי גם דברי תוכן, לדוגמא מאמרים שיעשירו את הקורא שנכנס לאתר בתוכן שיעזור לו לקבל החלטות בנוגע לרכישה ואולי אפילו יגרמו לו להבין שזה עסק ש"מבין עניין". לקוח שבוטח בעסק הוא לקוח חוזר וזה הבסיס לכל עסק מצליח.

לבנות אתר אינטרנט זה דבר שכל אחד עם גישה למחשב יכול לעשות. לא חייבים לפנות למפתחי תוכנה ולהשקיע אלפי שקלים, אפשר לעשות את זה גם בעצמכם עם כלים חינמיים כמו Wix ו-Weebly. לבנות אתר בעצמכם אולי יכול לחסוך לכם בכסף אבל לעלות בזמן. אם אין לכם את הזמן הפנוי לעשות את זה אפשר לפנות לסוכנות דיגיטל לעסקים קטנים שגם בונה את האתר בשבילכם, גם מעשירה אותו בתוכן וגם מקדמת אותו עבורכם והכל לפי תקציב שאתם בוחרים.

סוכנות לפרסום דיגיטלי תוך שימוש בכלים מודרניים

תחום השיווק באינטרנט הוא תחום מאוד דינמי ומשתנה בדומה לאינטרנט עצמו שמתפתח ומתחדש כל הזמן. כדי שתוכלו כבעלי עסק להתחרות עם בעלי עסק אחרים ברחבי האינטרנט חשוב לדעת איזה כלים נעשים בשימוש ואיך התחום הרחב הזה עובד. גם אם אתם בעצמכם לא עושים את זה אלא משתמשים בסוכנות דיגיטל לעסקים קטנים כדאי לדעת איך נותני שירות כאלה עוזרים לעסק שלכם להתבלט ולהגיע ללקוחות חדשים. אחד הכלים המשמעותיים כיום לקידום ושיווק באינטרנט הוא קידום אתרים אורגני. בואו נניח לרגע שבניתם כבר אתר לעסק שלכם וזה אתר איכותי מאוד, כלומר יש בו את כל המידע שצריך לדעת על העסק שלכם, תמונות ואפילו מאמרים על התחום שלכם לקריאה בחינם. מזל טוב! יש לכם כרטיס ביקור. עכשיו צריך שאנשים יראו את כרטיס הביקור הזה. עם ממוצע של 3.5 מיליארד חיפושים ביום, גוגל מובילה כפלטפורמה שבה אנשים משתמשים כדי לחפש מידע. הדרך שבה גוגל מציגה תוצאות חיפוש שמורה בסוד אצלם במערכת כמו המתכון לקוקה קולה, אבל מה שידוע לכלל הציבור זה שגוגל מציגה את התוצאה הכי רלוונטית למילת החיפוש שהקלדנו בשורת החיפוש. ומה הופך את האתר שלכם רלוונטי ביותר למילת החיפוש? לדוגמה, שימוש במילת החיפוש הזאת, "מילת המפתח" בתוך האתר שלכם בכמה מקומות. אבל לא רק שימוש נכון במילת המפתח יכול להפוך אתר לרלוונטי במנועי החיפוש, גם קישורים לאתרים אחרים המציעים מידע רלוונטי על הנושא או תוכן הנותן מידע על הנושא שחיפשו יכול לקדם את האתר שלכם לעמוד הראשון בתוצאות.

בשונה מקידום בתשלום שמופיע בתוצאות הראשונות, שימוש בקידום אורגני מציב את האתר שלכם בתוצאות הראשונות ללא תווית "מודעה" ומשתמש שרואה אתכם יודע שהרווחתם את מקומכם שם.

דילוג לתוכן