יחס אישי
ב DMM מתייחסים לכל לקוח כפרויקט בפני עצמו, ב DMM בונים ומנהלים את השיווק הדיגיטלי עד שמגיעים לנקודת היעד שמגדירים יחד עם הלקוח ולאחר מכן, המשימה היא מצד אחד לשמור על ההישגים ומצד שני לפרוץ גבולות.
רק מקצוענים
חברתנו לא מעסיקה חובבנים או בוגרי קורס דיגיטל שסיימו שלשום את ההכשרה, אנחנו לא "מתאמנים" על חשבון לקוחותנו. כל העובדים הם מקצוענים ובעלי ניסיון רב בתחומם. לכן תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות ומקצועיות!
השמה נכונה
התאמת בעל מקצוע הנכון לביצוע המשימה – חשוב ביותר! ב DMM אנו מתאימים איש מקצוע נכון לכל לקוח לפי תחומי עניין, תחביבים, חיבור והתאמה אישית לאופי העסק Taylor Made . כל זה כדי למקסם הצלחות (לא "עוד חברת דיגיטל" כבר ציינו? )
לא כובלים לקוחות
"התחייבות לתקופה"? מה זה? אצלנו הלקוחות נשארים כי הם מרוצים, לא כי הם במסגרת הסכם חוזי כובל. אצלנו הלקוח חופשי לסיים התקשרות מתי שרק בא לו. חברה שמאמינה ביכולתיה, כלל לא צריכה את זה
שקיפות מלאה
מדידה, בקרה ושקיפות מלאה – תקציבי media, ריטיינרים חודשיים, הלקוח מקבל דו"ח ברמה חודשית – לאן הולך הכסף ומה הוא מייצר עבורו. תשתית המדידה והבקרה שבונים עבור כל לקוח, מקנים לנו אפשרות לעקוב בצורה קפדנית אחר התוצאות של הלקוח ובהתאם לדאוג לשיפור מתמיד של ביצועים
שירות מעל הכל
שירות – אנחנו נדאג שכל לקוח ירגיש שיש מישהו שדואג לו – אלה אבני הדרך. לכל לקוח יש למי להתקשר, וממי לקבל מענה. יחס אישי הוא הבסיס לכל בחברתנו.